24 sty 2014

A praca wre...

Witam wszystkie czytelniczki! :)

Ze względu na swoją przedłużającą się "nieobecność" chciałabym rzucić światło na parę spraw. Początkowo nie planowałam AŻ pisać z tego powodu posta, a tylko skomentować swoją poprzednią notkę, ale... Widząc to, co działo się w komentarzach, czuję że muszę jakoś zareagować... Jestem taka miękka... ;_;

Po pierwsze: Praca wre. Wciąż jeszcze poprawiam poprzednie rozdziały, same zresztą wiecie dlaczego. Bo wpadłam na pewien pomysł. Znowu... :P I myślę, że może mi to jeszcze zabrać troszkę czasu, chociażby ze względu na fakt, że mam ostatnio dużo nauki. Ach, a skoro o szkole mowa...

Po drugie: Od niemalże 2 tygodni dość mocno... choruję. Zapalenie oskrzeli, grypa... No, coś w ten deseń... ._. Nie mam życia. Tylko kaszel, leki, nudności, gorączka i tak w koło Macieju... ;P W każdym bądź razie po raz trzeci w tym tygodniu byłam już u lekarza i w końcu dostałam antybiotyki (yay!). Tak więc w chwili obecnej faszeruję się chemią od rana, do wieczora, we wszystkich możliwych sposobach- w postaci kapsułek, płynów, aerozoli, no i rzecz jasna, wziewnie. Czuję się jak jakiś narkoman... Pomijając fakt, że już siódmy dzień czuję się, jak warzywo. Nawet spać nie mogę, bo mi wtedy kaszel przeszkadza... No i na dodatek "natrafiłam" na 2 najbardziej załadowane tygodnie w szkole. Na chwilę obecną mam już dwa testy do nadrobienia, a dojdą jeszcze ze dwa, czy trzy. Tyle wygrać, Flo, tyle wygrać... ._.'

Po trzecie: Ale ale!, żeby aż tak Was nie dołować! Myślę, że jak się w końcu wykuruję, to... wrócę do poprawek (bo na chwilę obecną mdli mnie na samą myśl o czymkolwiek). A potem do publikacji, tak myślę. Keep calm and... be calm. XD

I jeszcze raz bardzo Was przepraszam za to nagłe "zniknięcie". To naprawdę było konieczne, moje drogie. Muszę trochę podziałać. :/

A teraz, panie pozwolą, ale pójdę chorować (lub też kurować się) dalej... Spróbuję się zdrzemnąć, albo co... ._. (HA! Chciałoby się...)

I żeby nie było- fizycznie czuję się do... eee... kiepsko, za to psychicznie jeszcze się trzymam. Jakoś. ;P Tak więc wbrew pozorom, jakkolwiek by to dziwnie nie zabrzmiało- wbrew pozorom humor jednak trochę mi dopisuje :)

Wasza (Chora) Florence ]:-/

I nie dajemy się głupiej chorobie! Oby w stronę zdrowia! *salutuje i puszcza oczko* :D

PS- Czy ogląda ktoś "Sherlocka"??? C:

40 komentarzy:

  1. WITAJ! Zyczę zdrowia. Ja nie mogę pozbyć się od 2 tygodni zapalenia oskrzeli + choroba nowotworowa...Dziś dostałam 3 antybiotyk, więc znam te męczarnie.Twoja Maska dawała mi tyle radości, mam nadzieję, że dasz radę ją poprawić. Gabi

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybkiego powrotu do zdrowia !!!!
    Dawno nie komentowałam, ale cały czas czytam :)) Czy oglądałam Sherlocka co to za pytanie jasne że tak ;). Odcinki są świetne, relacje Sherlocka z Mycroftem... ach jak oni się pięknie kłócą :D, a co ty myślisz. Podoba się?
    pozdrawiam, Rox

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Flo :) Zdrowia życzę :D
    Kurde coś musi być takiego bo ja od początku roku czuję się jakby coś po mnie przejechało... Najpierw grypa, tydzień później przeziębienie, które trzyma mnie do dzisiaj i nie mogę z tego wyjść... W każdym razie mam nadzieję, że w końcu puści :P
    Co do Sherlocka to oczywiście, że oglądam XD a 3 odcinek 3 sezonu zasłużył u mnie sobie takim "WTF?!", że wolę nawet nie rozkładać tego wszystkiego na czynniki pierwsze bo się pogubię XD
    No to jeszcze raz życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    Pozdrawiam
    Anz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Flo!!
    Kuruj się kochana, bo czekamy z niecierpliwością ;)
    Współczuję Ci, ale trzymam mocno kciuki :D :*
    *macha łapką* Ja oglądam !! To moja kolejna nowa miłość :3
    Trzymaj się ciepło i nie puszczaj :D
    Pozdrawiam
    Tańcząca Embers, bo ma ferie *eheheh*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, przepraszam, że piszę tutaj. Chciałam Cię jedynie poinformować, że w najbliższym czasie planuję zmienić adres bloga z powodów osobistych. To będzie mój nowy adres: embers-in-asgard.blogspot.com
      Pozdrawiam
      Embers

      Usuń
  5. O to żeś zadała pytanie XD
    KOCHAM Sherlocka (oczywiście jako fangirling, żeby nie było...) od pierwszej dedukcji!
    W każdym razie ja też nieco podchorowuję, ale się kuruję już. Mam nadzieję, że ty też C:
    Nie wiem, co jeszcze mam tu napisać, może po porstu zaproszę Cię do siebie na ciasto własnej roboty (aka nowy rozdział) C:
    Pozdrawiam ciepło,
    I kuruj się tam!
    Saskia >_>

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć :))
    Chcę Ci powiedzieć, że nie mogę się do czekać, aż coś opublikujesz ;)
    A tym czasem... zdrowiej!
    Ubóstwiam Sherlocka ;) (czemu tak często widzę te 2 fandomy razem? :D)
    Niecierpliwie czekając, współczując choróbska
    Lola Winter <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Tu hope z oceny-opowiadan.blogspot.com
    Z przykrością informuję, że odeszłam z ocenialni i Twój blog trafił do Wolnej Kolejki. Wybacz, że tyle się naczekałaś w mojej kolejce, a z oceny i tak nic nie wyszło. Przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wracaj do zdrowia i jak najszybciej coś tu wrzucaj :) Swoją drogą, kiedy masz ferie?
    PS Sherlock rządzi :D
    Aredhel

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak na pocieszenie http://kwejk.pl/obrazek/1994935/ach-ci-mezczyzni-d.html :D Spadłam z krzesła, jak to zobaczyłam :D
    A.

    OdpowiedzUsuń
  10. :c W takim razie smutamy :c Trudno, wracaj do zdrowia i oby ta choroba nie zabrała ci weny i pomysłów ;D
    Ps. heh https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1/q71/1526236_512874212161984_1401449485_n.jpg
    Rozżalona i współczująca Trixi <3

    OdpowiedzUsuń
  11. AWWW JUŻ MYŚLAŁAM ŻE NAS ZOSTAWIŁAŚ A TU TAKA NIESPODZIANKA ♥
    Jeśli chcesz z kimś pofangirlować do Sherlocka to ja zawsze jestem chętna :'D Ostatnio jakiś brakuje mi osób, które oglądają ten serial :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja też się zgłaszam jako chętna do ponafgirlowania :) zaczęłam Sherlocka na początku maja i po pierwszych 5 min juz wiedziałam że to mój ulubiony serial :3

      Usuń
  12. Tak w ogóle to powrotu do zdrowia kochanie :3 Coś często chorujesz :c
    A teraz twój post skojarzył mi się z tym: https://24.media.tumblr.com/47131276cc6a257c8656c0c50dd29b9b/tumblr_mzx2ylmGae1subnjxo1_500.gif XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej Flo współczuję ogromnie! ja też jestem chora. mam cos tam z zatokami, a w zeszlym tygodniu mimo tego ze sie czulam fatalnie ojciec mnie zmuszal zebym jezdzila na nartach -_- masakra! i nienawidze tych wszystkich glupich tabletek itd. wiec doskonale Cie rozumiem. tez mam zaleglosci w szkole ale nie az takie'! wiec zycze szybkiego powrotu do zdrowia i nadrobienia wszystkiego bez wiekszych problemów no i oczywiście-WENY!!! XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj Flo ;c tak sb myslalam ze dawno juz nie wchodzilam tutajwiec wpadam zeby zobaczyc co tam u cb a tu taka niespodzianka ;( współczuję Ci ogromnie! kuruj sie (tak sie to pisze? xd) i wracaj do nas szybko!!!
    //Niewyspana xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Czuj się nominowana do Liebster Award! Szczegóły w poście Liebster Award 3 na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Flo. Wiem, że to czytasz C:
    Nominowałam Cię do Liebster Award na moim blogu. Mam nadzieję, że odpowiesz na te pytania. Mam tam fajną muzyczkę dla Ciebie :D
    Mam nadzieję, że już się porządnie wykurowałaś na ferie C:
    Pozdrawiam,
    Saskia

    OdpowiedzUsuń
  17. Flo, dałabyś chociaż znak, że żyjesz, albo jakiś rozdział, chociażby krótki :c

    OdpowiedzUsuń
  18. Flooooooo ty żyjesz w ogóle? tak smutam bo nie wiem czy nas zostawiłaś czy coś ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! :)

      Żeby nie było- żyję i mam się nawet całkiem nieźle. No, może pomijając ten tydzień, który osobiście określiłam "tygodniem masakry". Dopiero co skończyły się moje ferie i w szkole ruszyliśmy z przysłowiowego "kopyta". A jako, że jeszcze trochę mnie w szkole nie było ze względu na moją chorobę (około miesiąca, sic!) to trochę mi się tego ponawarstwiało i zdaję obecnie po 2-3 rzeczy dziennie (!!!!!!!) Tak więc pomijając fakt, że obecnie fizycznie podam na pysk (dosłownie... Od 17 siedzę i kuję na jutro...), to psychicznie jest... dobrze. Powiedziałbym nawet, że zaskakująco świetnie! Ale to już dłuższa kwestia... ;)

      W najbliższym czasie (ekhem, jak tylko minie mi ten okres uzupełniania wszystkiego, co nastąpi... mam nadzieję niedługo) planuję dodać jakąś notkę. Może ogarnę w końcu tą całą "Szafę...", albo jeszcze inną miniaturkę? Chwilowo pracuję nie tylko nad "Maską" ale również nad dwoma zupełnie odrębnymi historiami, które wpadły mi ostatnio do głowy (główka pracuje, it co! ^^) Tak więc trzymać mi się tam. Nigdzie nie znikam, tylko na chwilę obecną życie w "realu" daje mi popalić. Mam nadzieje na niedługi powrót. ;)

      Pozdrawiam wszystkich!

      (Urobiona-Po-Łokcie-A-Nawet-Bardziej) Florence ];-)

      Usuń
    2. ufff, to dobrze! Nie mogę się doczekać co będzie dalej ;)
      Lola Winter

      Usuń
    3. Żyje o.O
      Cieszę się c:
      Ja też jestem zarobiona... Dzisiaj 3 sprawdziany i konkurs miałam :/
      Mam nadzieję niedługo przeczytać Twój tekst c:
      inFinite

      Usuń
    4. O bosz juz sie balam :o ale dobrze ze sie dobrze czujesz ;) nie plmartw sie tymi zaleglosciami. Na pewno nadrobisz xd zdrowia i powodzenia :)

      Usuń
  19. Zapraszam na nowy rozdzial zapraszam wejsc z zwiastun polecam tez obserwowac i komentowac ./Andzia

    http://tyijanazawsze.blogspot.co.uk/2014/03/rozdzial-8.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Sherlock to najlepszy serial pod słońcem :3! Szkoda tylko, że trzeba tyle czekać na kolejny sezon... :c

    Pozwoliłam sobie nominować Cię do Liebster Award :)
    http://loczkowe-opowiesci.blogspot.com/2014/03/notka-informacyjna-nominacje.html

    Życzę dużo zdrówka :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tak długo :)
      Ja słyszałam, że ma być na święta... Czwarta seria *.*

      Usuń
    2. Bosz nie mogę się doczekać :3 Sherlock forever xd

      Usuń
  21. Heeej ;)

    Jak tam żyjesz Flo? Nie mogę się już doczekać tych zmian, które zapowiadałaś ;)

    Przy okazji zapraszam na nowy PIERWSZY :) rozdział u mnie. W końcu się zmobilizowałam ;)

    Zapraszam
    Pozdrawiam
    życzę weny itp ;>

    Błękitna

    OdpowiedzUsuń
  22. Flo! Żyjesz?

    OdpowiedzUsuń
  23. Flo odezwij się ! Bo my tu umieramy z niecierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Flo! To już pięć miesięcy prawie! Prawie pół roku! Za chwile prawie rok! Flo!

    OdpowiedzUsuń
  25. Informuje że zostałaś nominowana do Liebster Blog Award.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdzie się podziały wszystkie rozdziały? :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Dopiero teraz natrafiłam na twój blog i muszę przynać że jestem mile zaskoczona ;) dodaje do czytanych ;D
    W wolnej chwili zapraszam do mnie http://asgards-mirror-everybody-lies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zaczęłam czytać już daawno, teraz dokończyłam :) Świetnie piszesz. Naprawdę. I przy okazji - zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Flo,
    wróć do nas.
    Osobiście chciałabym poczytać "Maskę", ale kiedy raz weszłam nie miałam czasu naczytanie, potem (za jakieś parę dni) znów odwiedziłam Twojego bloga i co zobaczyłam? Wszystkie rozdziały zostały usunięte, chyba w celu edycji...
    Minęło już pół roku, może i nawet więcej i nic :/.
    Eh... Szkoda...
    Wróć...

    OdpowiedzUsuń
  31. Flo!
    Daj nam jakiś znak, że żyjesz!

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! :)
Dziękuję z góry za wszystkie Wasze komentarze, opinie i dodawanie się do obserwatorów. Dla Was może być to tylko parę słów, jednak dla mnie znaczą one bardzo wiele :)