6 sty 2014

Hej! :)

Wybaczcie mi to całe zamieszanie, ale tak się składa, że... wpadłam na pewien fajny pomysł! :D Tak tylko chciałam dać znać, że na chwilę obecną wpadła mi do głowy nieco inna koncepcja (może nawet dużo lepsza, tak myślę ^^), tak więc lecę poprawiać i wprowadzać go do poprzednich rozdziałów. *w ferworze działania* Mam nadzieję, że po tym zabiegu "Maska" będzie jeszcze ciekawsza w odbiorze (bo bardziej rozbudowana!), i... że nie będziecie miały mi za złe tego chwilowego opóźnienia. Zapewniam, że nie będziecie żałować. ;)

Serdeczne pozdrowienia!

(Wasza-Zarobiona) Florence ];-D

PS- Ale na serio- to może być niezłe! C:

PS2- Ech... Przez tą całą Wenę chyba znowu zarwę noc. A jutro do szkoły, ech... :/

11 komentarzy:

  1. Nie mogę się ddoczekać!!! a szkoła wpędza mnie w depresje -_-

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie!!!:) bo lekki przestrach był, że znikasz czy coś, jak po południu wchodziłam i nic nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli tak jakby będziemy czytać wszystko od początku? :)
    Aredhel

    OdpowiedzUsuń
  4. No, to działaj tam :D
    (chociaż na początku trochę obawa, że znowu iPad pożarł sporo stron)
    Poczekać poczekamy, a jeśli jeszcze dochodzi do tego świadomość, że to może być jeszcze lepsze, to po prostu jest tak:
    *OmigodcotobędziealenietrzebabyćcierpliwąosobąpoczekamizobaczęconapisałaFloomigodofmischiefalefajnieżebędziefajniefeelsfangirlingswagyolomode activated* XDDNo, to pisz, i żeby wena nie odmówiła nagle współpracy! >:D
    eee, czy mówiłam Ci już, że u mnie rozdzialik? Jeśli tak, to wybacz, mam po prostu nadzieję przeczytać opinię mistrza klawiatury *ukłon tego gościa z pierwszej gratisowej sceny Thora dwójki* :D
    Pozdrawiam serdecznie,
    Saskia C:

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG to było trochę straszne kiedy weszłam... i zobaczyłam, że nic nie ma. Ale postaram się zaufać ;) (jak zamierzasz zrobić to jeszcze lepsze?! Tak się w ogóle da?) - pogrążona w rozmyślaniu, nie mogąc się doczekać
    Lola

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam post już jakiś czas temu (nawet czytałam), ale jestem leniem. To też jest powód dla którego nie skomentowałam rozdziału.
    Niemniej mniej (eeee?) okej. Odgryzłaś się! O mało zawału nie dostałam! Czytam na telefonie, wyświetla mi się lista postów, wchodzę, a tu....
    N.
    I.
    C.
    Ja dziękuję...
    Okej, dołączam się do pytania o czytanie od początku. I życzę Ci szybkiego i z powodzeniem zakończenia wprowadzania poprawek.
    See you soon.
    W. Finite

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Flo! Nie wiem czy to widzisz ale macham do ciebie na powitanie! (I do was wszystkich te) Czytam twoje opowiadanie już od paru miesięcy i jedyne co przychodzi mi do głowy brzmi: To jest GENIALNE! Więc za kilka lat chcę ujrzeć na półce w empiku książki twojego autorstwa (i bez wymówek mi tu!) A co do Boskiej Cząsteczki to powiem tak: Masz jeszcze miejsce w ekipie doradczej? Bo jak nie to choćbym miała tłuc się 8 godzin siedząc na korytarzu w wagonie PKP to i tak przyjadę ci pod dom i przedstawię swoją teorię na temat fizyki w światach alternatywnych! (Nie. Nie jestem wariatką. Ja po prostu lubię fizykę i sztuczne inteligencje. Bardzo lubię. ZA bardzo.) Tak więc z niecierpliwością czekam na twój powrót!

    A teraz wybaczcie idę zaklinać mój antybiotyk by zadziałał.

    Papa! (I zdrowiejcie mi tam wszyscy!)

    OdpowiedzUsuń
  8. Floo! Pusto tu :C
    Ale cieszę się, że masz nowe pomysły i koncepcje, bo to zawsze cos nowego ^^ Wręcz nie mogę sie doczekać.
    Nawet nie wiecie jak ardzo pomaga świadomośc że inna osoba ma dobry pomysł. To działa w dwie strony! Przeczytałam u Cibeie, że ty masz pomysła i tego samego wieczoru, co sie dzieje? DARKY MA GENIALNY POMYSŁ!
    Może nie polega on na kasowaniu połowy bloga ani zienianiu całej koncepcji, ale... ughhh nic nie moge powiedzieć ale aż mnie roznosi od srodka, z tych emocji! uhuhuhuhu
    Przepraszam juz jestem spokojna XD

    Pozdrawiam i wyczekuje,
    Mrs. Darkness (Darky ^^)

    OdpowiedzUsuń
  9. FLO !
    DLACZEGO ?! DLACZEGO DLACZEGO DLACZEGO ?!
    Dlaczego zapoczątkowałaś tą okrutną apokalipsę ?! Najpierw ty, teraz Stella... Ciekawe kto będzie następny...
    No ludzie dobijacie ! Znaczy, ja rozumiem dobry pomysł spoko, ale żeby tak wszystko od samego początku ?!
    Ja tu już mam w głowie ułożoną historię, jak to wszystko było, co się działo. Wszystko było dobrze i to bardzo, a tu nagle taki trick z usuwanie wszystkich rozdziałów...
    Ale dobra. Nie moja sprawa, róbcie jak chcecie ! Byleby wyszło na dobre !
    Po części ufam twoim pomysłom Florence, więc pozostaje mi tylko czekać na pierwszy rozdział.

    Pozdrawiam, zbulwersowana Lola.

    OdpowiedzUsuń
  10. Możemy się dowiedzieć, kiedy coś opublikujesz? :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Siemka Flo. Zaglądam tu codziennie i codziennie jest tu to samo. CZEMU!!! CZEEEMU!!! Co ja ci takiego zrobiłam? Rób co w swojej mocy i wróć do nas. Proszę
    -Pozdrawia rozpłakana Trixi :c

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! :)
Dziękuję z góry za wszystkie Wasze komentarze, opinie i dodawanie się do obserwatorów. Dla Was może być to tylko parę słów, jednak dla mnie znaczą one bardzo wiele :)